Żyjemy w czasach niekończącego się szumu informacyjnego. Jak sobie z nim poradzić, jak przetrwać w obecnych czasach?

28 kwietnia 2021 Off By admin
Żyjemy w czasach niekończącego się szumu informacyjnego. Jak sobie z nim poradzić, jak przetrwać w obecnych czasach?
Prawdziwą plagą jest dzisiaj szum informacyjny. Niełatwo jest ogarnąć wszystko w sposób całościowy i logiczny, ciężko jest znaleźć odpowiedni ciąg przyczynowo – skutkowy, trudno określić, co jest dobre a co złe.

Reklamy plakatowe

Autor: Andy Walton
Źródło: http://www.flickr.com
To najłatwiejsza droga by zająć skrajne stanowisko – gdy bowiem ciężko o jakiś życiowy drogowskaz, to znaczy, że chcemy opowiedzieć się po jakiejś ze stron. Niestety, często zdarza się tak, że skutki takich czynów sięgają bardzo daleko i ciężko jest je odwrócić.

Pełna skrzynka nie jest już oznaką bogatej korespondencji, listów wysłanych do nas od przyjaciela czy przyjaciółki, gorących pozdrowień z dalekich krajów czy zwykłych życzeń.

Absorbuje Cię ta kwestia? Kliknij ten odnośnik i przeczytaj, jak podszedł do tego zagadnienia inny redaktor w treści (http://sklepnumizmatyczny.pl/o-nas/) swego artykułu.

W dzisiejszych czasach tradycyjna, jak i elektroniczna poczta, to najczęściej skrzynka pełna gazetek promocyjnych, ulotek czy ofert. Przeglądając je, robimy to zazwyczaj od niechcenia, chyba, że szukamy jakieś konkretnej usługi, czy produktu. Są dla nas, jak codzienność, po prostu są, niczym zwykły element układanki codziennej. Nie zgodzą się jednak z tym osoby, dla których takie gazetki promocyjne i inne oferty mają wysoką wartość.

Często za ich pomocą takie osoby mogą się dowiedzieć o promocji w najbliższym markecie czy jakiejś ciekawe wyprzedaży.

Namawiamy – naciśnij tutaj nowa platforma zakupowa i przeloguj się na kolejną naszą stronę. Tam czekają na Ciebie świeże oraz rzetelne artykuły.

Najczęściej takiego typu informacje czytają uważnie ludzie starsi, zresztą mówiąc o tradycyjnej poczcie, nie powinno specjalnie nas to dziwić. Młodzi ludzie bowiem zostawiają wszędzie swoje

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

adresy mailowe, więc to raczej tą drogą, a nie tradycyjną pocztą dostarczane są oferty.

Jednakże nie jest to regułą, gdyż wiele firm dostarczających takie informacje robi to w sposób tradycyjny – za pośrednictwem zwyczajnej poczty, jak i nowoczesny – na skrzynkę mailową. Nie można też zapomnieć o jeszcze bardziej nowoczesnych sposobach, jak profile w mediach społecznościowych czy reklamy na smartfonach czy tabletach.

To jednak reklamy skierowane zdecydowanie do targetu dość młodego, do trzydziestu lat. Starsi preferują tradycyjne metody, no przecież przyjemnie tak usiąść przy herbacie i pooglądać gazetkę reklamową. Po kolejnym łyku herbaty można rozważyć kolejny zakup. Co więcej, teraz są czasy na promocje, bo każdy sklep obniża ceny i walczy tym samym o klientów. Korzystamy na tym my wszyscy – tradycyjni i nowocześni.