Tesco gazetki, czy z kolei gazetki promocyjne Carrefour lubimy czytać wszyscy. Postaraj się o gazetki jeżeli właśnie postawiłeś sklep

24 września 2018 Off By admin
Tesco gazetki, czy z kolei gazetki promocyjne Carrefour lubimy czytać wszyscy. Postaraj się o gazetki jeżeli właśnie postawiłeś sklep
Postawiłeś sklep spożywczy i nie wiesz w jaki sposób dotrzeć do możliwie jak najszerszego grona klientów? Najważniejsza będzie oczywiście reklama i to reklama w każdej formie: przez internet, na telebimach, czy w postaci znanych już gazetek. Te ostatnie cieszą się dużym uznaniem i powinny wykorzystywać je nie tylko większe hipermarkety, ale również małe butiki, w jakich asortyment wyróżnia się na tle innych.

Gazetka Tesco
Gdy czytamy Tesco gazetki, czy z kolei gazetki promocyjne Carrefour bądź innej znanej firmy, zauważamy kilka elementów wspólnych. Przede wszystkim na stronie pierwszej zwykle jesteśmy informowani o najlepszych promocjach na dane produkty, które cechuje oczywiście niska cena. Kolejną sprawą jest podział tematyczny gazetki – zazwyczaj firma nie stosuje rozmieszczenia produktów na chybił trafił – .

Bardzo często mamy osobno zaprezentowany nabiał, osobno pieczywo i wędliny. Gdzie indziej umieszczone są również sprzedawane artykuły przemysłowe, które można dostać w sklepie. Kolejną sprawą jest także wzbogacenie gazetki o składowe, które mają uczynić ją atrakcyjniejszą dla każdego czytelnika. Popularne są na przykład przepisy z wykorzystaniem artykułów, które możemy kupić w sklepie, bądź porady kuchenne, które przydadzą się na co dzień. Tego rodzaju rozwiązania wykorzystuje się aktualnie jako niezbędny element gazetki – .

Żeby gazetki trafiły do jak największej grupy osób niezbędne jest odpowiednie ich rozdysponowanie, tak, żeby rzeczywiście stały się owocnym narzędziem reklamy. Warto skupić się nie tylko na najbliższej okolicy, ale także poroznosić gazetki w dalszym regionie, przynajmniej co jakiś czas. Zadbajmy o to, by gazetka była bezbłędnie zaprojektowana nie tylko pod kątem merytorycznym, ale także graficznym.

Ciekawe zestawienie kolorów, niebanalna grafika, rzucające się w oczy motywy, które powtórzą się w każdej gazetce sprawią, że klienci będą niecierpliwie czekać na kolejne wydanie, a na pewno nie wyrzucą gazetki bez jej przejrzenia, co jest dla nas niezwykle istotne. Świetnym rozwiązaniem i coraz częściej obecnie wykorzystywanym jest umieszczenie gazetek również w internecie. Tym sposobem, ci, którzy planują u nas zakupy, a nie mają przy sobie zwykłej gazetki, w każdej chwili będą mogli sprawdzić ofertę w sieci.