Reklama w autobusie 6

27 maja 2021 Off By admin
Reklama w autobusie 6
Każdy wie, że reklama jest dźwignią handlu. Z tego powodu tak ważne jest, by pomyśleć o tym, gdzie rzeczywiście dobrze się reklamować. A okazuje się, że część firm nie korzysta z różnych kanałów, które oferują opcję dotarcia do naprawdę sporego grona odbiorców. Na pewno fajnym miejscem na reklamę okazują się autobusy komunikacji miejskiej. Owa reklama w autobusie jest ciekawym rozwiązaniem, ale musimy najpierw zastanowić się, na jakich konkretnie zasadach można reklamować się w autobusie czy tramwaju i wtedy można bogatsi w wiedzę zrobić reklamę, która będzie w odpowiedni sposób oddziaływała na ludzi, którzy jeżdżą autobusami.

reklama w autobusie

Autor: oatsy40
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy w komunikacji miejskiej

Rzeczywistość jest taka, że reklamy są w każdym miejscu, wręcz trudno się od nich opędzić.

Czy artykuły stworzone na tej witrynie pistolet do myjki karcher całkowicie Cię uradowały? Sądzimy, że tak. Ale, jeśli chcesz więcej, to najedź tutaj.

Nawet, gdy wsiadamy do autobusu to i w nim są reklamy, ba! często nawet na zewnątrz autobusu widać reklamujące się marki. A taka reklama w autobusie może dotrzeć do naprawdę dużego grona odbiorców – Dailymotion. W większości są to osoby starsze i uczniowie, ale nie jedynie oni. Jeżeli jesteśmy nową marką, to na pewno chcielibyśmy reklamować (foliograf.pl/) się w miejscach gdzie jest wielu ludzi, a trudno wyobrazić sobie często mocniej zatłoczone miejsce niż autobus.

Tak, więc rzeczywiście warto wziąć pod uwagę reklamowanie się w pojazdach komunikacji miejskiej. Na sto procent znajdą się tacy ludzie, którzy stwierdzą, że dość już tych reklam wszędzie i że oni sami nie chcą być bombardowani reklamami ze wszystkich stron, więc sami, jako właściciele firm darują sobie reklamę w autobusach. Ale z drugiej strony ile osób cieszy się z tego, że zauważyli

autobus

Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com

którąś reklamę w odpowiednim momencie i poszli załatwić jakąś sprawę, bo dowiedzieli się, że jest obniżka cenlub uzyskali informację, że w ich okolicy w ogóle jest opcja załatwienia jakiejś sprawy.

Dlatego mądrzejszym marketingowo zagraniem jest zareklamowanie się gdzie się tylko da, niż wykorzystywanie jednego typu reklamy. Powinniśmy też wziąć pod uwagę, że w autobusie często ludzie są przez długi czas i później nawet nie do końca świadomie idą do miejsca, które wydaje im się znajome, a tak naprawdę kojarzy im się logo z reklamy w autobusie – .