Reklama w autobusie 6

7 listopada 2019 Off By admin
Reklama w autobusie 6
Każdy wie, że reklama jest dźwignią handlu. Z tego powodu tak ważne jest, by pomyśleć o tym, gdzie rzeczywiście dobrze się reklamować. A okazuje się, że część firm nie korzysta z różnych kanałów, które oferują opcję dotarcia do naprawdę sporego grona odbiorców. Na pewno fajnym miejscem na reklamę okazują się autobusy komunikacji miejskiej. Owa reklama w autobusie jest ciekawym rozwiązaniem, ale musimy najpierw zastanowić się, na jakich konkretnie zasadach można reklamować się w autobusie czy tramwaju i wtedy można bogatsi w wiedzę zrobić reklamę, która będzie w odpowiedni sposób oddziaływała na ludzi, którzy jeżdżą autobusami.

reklama w autobusie

Autor: oatsy40
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamy w komunikacji miejskiej

Rzeczywistość jest taka, że reklamy są w każdym miejscu, wręcz trudno się od nich opędzić. Nawet, gdy wsiadamy do autobusu to i w nim są reklamy, ba! często nawet na zewnątrz autobusu widać reklamujące się marki. A taka reklama w autobusie może dotrzeć do naprawdę dużego grona odbiorców – Dailymotion. W większości są to osoby starsze i uczniowie, ale nie jedynie oni. Jeżeli jesteśmy nową marką, to na pewno chcielibyśmy reklamować (foliograf.pl/) się w miejscach gdzie jest wielu ludzi, a trudno wyobrazić sobie często mocniej zatłoczone miejsce niż autobus.

Tak, więc rzeczywiście warto wziąć pod uwagę reklamowanie się w pojazdach komunikacji miejskiej. Na sto procent znajdą się tacy ludzie, którzy stwierdzą, że dość już tych reklam wszędzie i że oni sami nie chcą być bombardowani reklamami ze wszystkich stron, więc sami, jako właściciele firm darują sobie reklamę w autobusach. Ale z drugiej strony ile osób cieszy się z tego, że zauważyli

autobus

Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com

którąś reklamę w odpowiednim momencie i poszli załatwić jakąś sprawę, bo dowiedzieli się, że jest obniżka cenlub uzyskali informację, że w ich okolicy w ogóle jest opcja załatwienia jakiejś sprawy.

Dlatego mądrzejszym marketingowo zagraniem jest zareklamowanie się gdzie się tylko da, niż wykorzystywanie jednego typu reklamy. Powinniśmy też wziąć pod uwagę, że w autobusie często ludzie są przez długi czas i później nawet nie do końca świadomie idą do miejsca, które wydaje im się znajome, a tak naprawdę kojarzy im się logo z reklamy w autobusie – .