Reklama na billboardzie – czemu warto?

24 września 2018 Off By admin
Reklama na billboardzie – czemu warto?
Trójmiasto, a więc też Gdynia to miejsca, które bardzo chętnie odwiedzają turyści praktycznie z całego świata. Trudno się więc dziwić, iż ilość reklam w tych miastach, szczególnie z branży turystycznej oraz gastronomicznej jest coraz większa. Popularność zyskują choćby billboardy gdynia, ale także bardziej niestandardowe formy reklamy.

billboard

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Ale dlaczego trzeba zainwestować w ten akurat rodzaj reklamy – zapytasz? Otóż powodów jest kilka. Po pierwsze taka reklama jest bardzo widoczna, od razu rzuca w oczy. W końcu billboardy gdynia mają dużą powierzchnię, znajdują się na wysokości i w dodatku zazwyczaj w popularnych, uczęszczanych miejscach. Po drugie, taka reklama dociera do dużej liczby osób. W końcu najważniejszymi ulicami miasta każdego dnia poruszają się tysiące przechodniów. Wśród nich z pewnością znajdzie się sporo osób, które będą zainteresowane tym, co chcesz przekazać. Łatwo dotrzesz więc do grupy docelowej. Po trzecie – billboardy gdynia pozwolą Ci na wyzwolenie Twojej kreatywności – Dailymotion. Na tego rodzaju tablicy możesz umieścić wszystko, co tylko zechcesz (rzecz jasna w granicach prawa). Ogranicza Cię wyłącznie Twoja wyobraźnia. Sam więc musisz zastanowić się, w jaki sposób przyciągnąć uwagę przechodniów, osób, do których chcesz dotrzeć, jak je przekonać, żeby się Tobą zainteresowały.

billboard

Autor: Daniel Oines
Źródło: http://www.flickr.com

Dobrze, teraz zastanówmy się, co zrobić, aby Twoja reklama na billboardy gdynia była wyjątkowo skuteczna. Po pierwsze – warto znaleźć odpowiednie miejsce, odpowiedni billboard. Powinien to być z całą pewnością taki przy uczęszczanej, popularnej ulicy. Może być on wprawdzie dość drogi, ale chyba opłaca się, prawda? W ten sposób uda Ci się dotrzeć do pokaźnej liczby osób. Po drugie, można zastanowić się, w jakim miejscu Twój billboard zobaczy najwięcej osób z grupy docelowej.

Wybierzmy miejscedopasowane do naszej grupy docelowej, dokładnie rozpoznajmy ich potrzeby i ustawmy reklamę tam, gdzie po prostu klienci będą mogli ją w jak największym stopniu zobaczyć oraz zwrócić na nią uwagę. Sam musisz się zastanowić, jakiego typu billboardy gdynia będą dla Ciebie najlepsze. I po trzecie – pomysł. Jeżeli sam go nie masz, nie uważasz się za zbytnio kreatywnego – zwróć się do agencji reklamowej, najlepszego grafika. Nie oszczędzaj na tym. W końcu cóż Ci po billboardzie, jeżeli jego treść nie będzie dostatecznie wymowna?