O broszurach promocyjnych – tych jeszcze nie znałeś
24 września 2018

Treść gazetek reklamowych które publikują poszczególne sieci sprzedażowe z zasady zbliżona jest do siebie . Z zasady to kolorowe foldery zapełnione zdjęciami produktów, pod jakimi napisano ich ceny. Zazwyczaj bywają to częstokroć nabywane produkty, jak na przykład mleko, pieluszki, jajka, jarzyny bądź mięso, a w przypadku sklepów z RTV/AGD będą to: telewizory, tablety, telefony komórkowe bądź chłodziarki. Praktycznie każda gazetka promocyjna posiada swoje limity czasowe (czasem także (strona www) geograficzne). Wszelka oferta specjalna posiada określony swój początek a również zakończenie. W pobliżu bieżącej ceny promocyjnej produktu przedstawiana jest uprzednia cena. To od lat używany, wypróbowany sposób demonstracji produktów.
Niektóre sieci marketów starają się przykuć uwagę klientów okazjami tzw. tematycznymi. Tworzą one nadzwyczajne propozycje tematyczne, w ramach których sprzedawane są: ciuchy, buciki, AGD, zabawki jak też perfumy. Kiedy niekiedy zdarza się także – więcej na stronie – sprzęt sportowy, roślinki bądź też artykuły RTV. Lidl przykładowo słynie z tygodni zadedykowanych kuchni obcych krain (np. „Tydzień meksykański”, „Tydzień grecki” itd).