Najlepszy patent na posiadanie większej liczby klientów – system programów partnerskich

24 września 2018 Off By admin
Najlepszy patent na posiadanie większej liczby klientów – system programów partnerskich
Czym jest program lojalnościowy? W najprostszej definicji, jest to rozłożone na dłuższy okres działanie promocyjne, które polega na budowaniu trwałych relacji z obecnymi klientami oraz zdobyciu kolejnych. Tego typu program znacznie napędza sprzedaż towaru albo usługi danego przedsiębiorstwa, pomagając zarazem zmniejszać koszty promocji. Jeśli w naszej firmie postanowimy wprowadzić program partnerski, warto zgłosić się do profesjonalnej firmy.

Karty lojalnościowe

Autor: Terry Madeley
Źródło: http://www.flickr.com
Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych (źródło artykułu) polega na drukowaniu karty regularnego klienta, zarządzaniu korzystnymi cenami dla jej właścicieli oraz nadzorowaniu uzyskiwanych punktów lojalnościowych. Obsługa programów lojalnościowych to też przygotowywanie propozycji dla stałych klientów i administrowanie portalami, na których klienci mogą sprawdzać liczbę naliczonych im punktów. Jakie wynikają z tego profity dla firmy?

Po pierwsze, kompleksowa obsługa programów lojalnościowych będzie atrakcyjna dla potencjalnych klientów oraz zwiększy przywiązanie do przedsiębiorstwa już tych obecnych. To rewelacyjna forma marketingu i szansa na stworzenie rozległej bazy danych, przy relatywnie niewielkim wydatku. Nadzorowanie takiego programu warto delegować firmie zewnętrznej. Często proponują one darmowy termin próbny, podczas którego można się przekonać, czy spełniają one nasze oczekiwania.

Obsługa programów lojalnościowych musi przebiegać płynnie, w sposób przejrzysty w oczach klientów. Warto zatroszczyć się o to, by oferowane korzyści były istotnie ciekawe dla naszego klienta, w pewien sposób połączone z typem firmy. Jeżeli np. prowadzimy księgarnię to nasi stali klienci będą najpewniej bardziej ucieszeni jeżeli otrzymają bezpłatny bilet do opery niż pluszową maskotkę.

Zaplanowany program lojalnościowy to znakomita szansa, by niskim kosztem reklamować swój towar lub świadczoną usługę o czym więcej: http://profill.com.pl/realizacje/royal-canin-polska. Przywiąże do naszej marki stałych już klientów i ułatwi zdobyć nowych. To także najważniejszy trend w marketingu – w którym rezygnuje się z uciążliwych reklam, na rzecz udogodnień dla konsumentów.