Jakim sposobem dbać o zaplanowane dostawy, czyli kilka porad, jak przypilnować, by kontrola jakości towaru wykazała 0% wad

27 sierpnia 2020 Off By admin
Sprowadzając asortyment z Chin narażeni bywamy na mnogość kłopotów. Kłopoty z wykonaniem składników, które dyskwalifikują ostatecznie towar ostateczny, kłopoty z produkcją, z ludźmi, no i z późniejszą dostawą.

Jak dokonać, aby się tego wyżej wymienionego ustrzec?

Kiedy sprowadzamy nasze produkty jako importer z Chin jesteśmy zobowiązani postarać się zapanować nad naszym kontrahentem już na samym początku robienia zamówienia. Kiedy jest to już kolejny wspólny kontrakt właściwym pomysłem jest by posłać parę znanych osób – specjalistów od spraw jakości do producenta u którego powstają nasze wyroby lub komponenty.

Czy to zagadnienie niesamowicie Cię ciekawi? Jeżeli tak, to kliknij tu i poznaj naszą firmę (http://www.kabus.pl/) – poznasz tu nieziemsko niezwykłe informacje.

Owa kontrola jakości w Chinach pozwoli już na wstępie ustrzec się problemów związanych z rodzajem używanych materiałów – kontrola jakości w chinach – więcej tu. Poza tym, jako importer z Chin, jesteśmy w stanie zadbać, by nasze towary były tworzone w odpowiedni sposób. Przecież nie chcemy, by po dostawie okazało się, że otrzymujemy towar wybrakowany albo gorszej jakości. Nad samą konstrukcją trudno zapanować, bo tak naprawdę posłani wysłannicy musieliby stacjonować na miejscu w czasie trwania całego procesu. Dlatego najlepiej, by kontrola jakości w Chinach nie była ostatnią.

Fascynuje Cię ten tekst? Jeśli tak, to odwiedź źródło malbec a przeczytasz tam interesujące informacje, które na długo zapamiętasz.

Bardzo ważne, aby zaraz przed wysłaniem towaru przez przewoźnika, producent przesłał do nas tak zwany shipment sample czyli jeden lub dwa modele wyprodukowanego towaru – dokładnie takiego, który zapakuje do kontenera. Dzięki temu możemy być pewni dostawy, a jednocześnie w razie jakichkolwiek kłopotów, będziemy mieli dowód, że dostawca przesłał błędny produkt. Towar warto okleić kilka razy taśmami, a także komisyjnie przeliczyć jeszcze w fabryce. Dzięki temu jesteśmy w stanie uniknąć kradzieży już na statkach. Najczęściej jednak wspomniane braki wychodzą już przy przeliczeniu u nas w firmie. Wtedy jednak także można zgłosić się po odszkodowanie albo od przewoźnika, albo producenta. Warunkiem jest kwestia zgłoszenia kłopotów z dostawą już przy kierowcy. Wydłuża to jednak okres przyjmowania na stan towaru, a zazwyczaj przecież zależy nam przede wszystkim na czasie.

Owe sytuacje, szczególnie w gorącym wakacyjnym okresie są niebywale częste w transporcie.

Wiedzmy jednak, że dostawca jest naszym współpracownikiem, a nie przeciwnikiem. W większości przypadków jemu także zależy na sytuacji, by towar był pełno jakościowy – importer z chin – więcej tu.