Jaką reklamę wybrać, żeby dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów i nie zniechęcić ich natarczywością przekazu

24 września 2018 Off By admin
Jaką reklamę wybrać, żeby dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów i nie zniechęcić ich natarczywością przekazu
Nachalność reklam bywa czasem gorsza niż ich brak. Dlatego pracownicy agencji reklamowych podsuwają takie rozwiązania, które nie okażą się zbytnio uciążliwe dla potencjalnych odbiorców. Jeżeli przeglądamy zasoby globalnej sieci, to prawie zawsze złoszczą nas wiecznie otwierające się okienka np. z ofertami noclegów w Sudetach.

Ta forma reklamy może w niektórych przypadkach przynieść więcej strat niż pożytków, bo przecież nie każdy chce ustawicznie oglądać reklamy, zwłaszcza wtedy, kiedy nie planuje w nadchodzącym czasie wycieczki w góry. Jak widzimy, w każdej branży oczekujemy, aby w konkretnej sytuacji przestrzegana była arystotelesowska reguła umiaru.

reklama na autobusie

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Reklama w dalszym ciągu jest dość dobrze postrzegana przez członków społeczeństwa. Przykładowo gazetki promocyjne, które każdy konsument może zabrać ze stoliczka ustawionego w sąsiednim hipermarkecie, cieszą się dużym wzięciem. Jednak nie w każdym przypadku taka forma reklamy się sprawdza. Wśród tych najkorzystniejszych znajduje się reklama w autobusie i innych środkach podmiejskiej komunikacji – kliknij tutaj. Już od jakiegoś czasu pasażerowie mogą we wnętrzach pojazdów zobaczyć małe telewizorki, a na ich ekranach prezentowane są filmy, które namawiają do zakupu określonego artykułu albo do skorzystania z danej usługi.

reklama w autobusie

Autor: oatsy40
Źródło: http://www.flickr.com

Wyobraźmy sobie studenta albo pracownika piekarni, który codziennie dojeżdża na uczelnię bądź do pracy autobusem, bo tak jest taniej i szybciej. Gdy przez dłuższy okres pokonuje się ciągle jedną i tę samą trasę, to w rezultacie staje się ona na tyle nużąca, że każde jej uatrakcyjnienie bywa przyjmowane całkiem przychylnie. I właśnie ten fakt sprawia, ze reklama w autobusie nie jest postrzegana jako nachalna i szczególnie irytująca – reklama autobusy głogów.

A co najczęściej bywa tematem filmików reklamowych? To już jest uzależnione od profilu działalności firmy, która zleciła projekcję spotu. W dużych miastach zobaczymy ofertę szkół prywatnych i salonów odnowy biologicznej. Pojawiają się także praktyczne i w każdej sytuacji niezbędne dla każdego człowieka informacje na temat zasad ratowania życia ludzkiego. Omawiana forma reklamy w autobusach jest też wykorzystywana przez mpk do przekazywania mieszkańcom miast obowiązujących promocji w cenach biletów za przejazd.