Jak zareklamować się na telebimie, by wzmocnić zasięg prowadzonej firmy?

24 września 2018 Off By admin
Wykorzystywanie reklamy na telebimach to doskonałe rozwiązanie, w sytuacji gdy pragniemy, aby przekaz naszej firmy trafił do szerokiego zbioru konsumentów. Nie ma się co oszukiwać – spora reklama w centrum miasta zawsze budzi atencję. Zarówno kierując samochodem, bądź także podczas pieszych spacerów, na pewno ujrzy się ładną grafikę.

telebim

Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Bardzo dobrym obszarem na zamieszczenie reklamy będą często uczęszczane skrzyżowania. Osoby jadące samochodami, gdy stoją w oczekiwaniu na światłach, często rozglądają się po pobliskiej okolicy. Nie inaczej czynią osoby spacerujące pieszo. Zatem w takich obszarach najprościej zdobyć czyjąś atencję.

Wpisując w przeglądarkę „telebim Sopot 3 maja” uzyska się informacje odnośnie szansy zainstalowania swojego przekazu na tej wyjątkowo ruchliwej ulicy. W Internecie uzyskamy rzetelne informacje odnośnie kosztów oraz innych części oferty. Na owych tablicach LED możemy pokazać najważniejsze dane o swojej firmy – na przykład adresy czy atrakcyjne ceny. Reklama może przybrać formę pokazu animacji, stałego obrazu bądź też przykuwającego uwagę filmu. Wszystko jest zależny od prezentowanych preferencji.

Wszak prócz kwestii samego usytuowania, najważniejsza jest sama treść reklamy. Nawet po odnalezieniu tłumnie uczęszczanej pozycji (jak ta widniejąca pod frazą: telebim Sopot 3 Maja) nie obędziemy się bez wcześniejszego przygotowania atrakcyjnej grafiki. Zatem należy zdecydować się na agencję, która może poszczycić się atrakcyjnymi realizacjami w tej branży.

Zazwyczaj przedsiębiorstwa marketingowe mają w swojej ofercie różnego typu telebimy LED, jakie wykorzystywane są np. podczas różnego typu wydarzeń reklamowych lub także w kampaniach wyborczych. Powinno się zajrzeć na stronę internetową takowej agencji, aby zapoznać się z wcześniej wykonanymi reklamami.

Budżet reklamy na telebimach powiązany jest z czasem trwania samego spotu, a również częstotliwości ich wyświetlania. Nie oszukujmy się – im rzadziej spot będzie wyświetlany, tym mniejsze wydatki. Trzeba również mieć na uwadze, że większy czas trwania kampanii równa się bardziej atrakcyjnej ofercie, jaką uzyskujemy.