Jak w miły oraz niecodzienny sposób zapisać się w pamięci swych odbiorców?

13 sierpnia 2020 Off By admin
Jak w miły oraz niecodzienny sposób zapisać się w pamięci swych odbiorców?
W ofercie agencji promocyjnych znajduje się wiele różnego rodzaju produktów, na jakich można zamieścić nadruk z marką i/lub logotypem konkretnej spółki.

gadżety budowlane

Autor: Jason Kuffer
Źródło: http://www.flickr.com
Toaleta, szkło lacobel

Autor: Lacobel.eu
Źródło: http://lacobel.eu/
Podobnie jest w przypadku, gdy dziedzina, w jakiej ta firma funkcjonuje, to branża budowlana.
Nie należy być wykwalifikowanym robotnikiem budowlanym, żeby korzystać z np. suwmiarki czy też metrówki. Załóżmy, że właściciel firmy budowlanej zatrudnia kilkanaście osób i udostępnia im swoje przyrządy. Zamawiając w agencji reklamowej ich oznaczenie spowoduje, że ktokolwiek, kto „pożyczy” takie posiadające nazwę pewnej firmy narzędzie, będzie prezentował się na złodzieja. Takie gadżety budowlane jak ekierki, młotki, tasiemki czy też ołówki kreślarskie, mogą zostać niejako przypisane do właściciela. Dla firmy z kolei jest to interesujący sposób na wytworzenie tzw. kosztów. Kupuje się konieczne do funkcjonowania przyrządy, a umieszczając na nich nazwę swojej firmy po prostu się ją reklamuje. Jeżeli ponadto posiadacz firmy zamówi również typowe gadżety – idź tutaj| – reklamowe, czyli koszulki czy też kubki, to niektóre z takich przedmiotów można by oddać swoim klientom.
noże

Autor: www.domowenastroje.pl
W tego typu sposób drobne gadżety budowlane (zobacz https://itb.pl/badania-laboratoryjne.html) będą poniekąd wizytówką firmy, która wykonywała konkretne czynności budowlane albo remontowe. Co interesujące, takie gadżety nie musiałyby przecież spełniać pewnej praktycznej funkcji. To mogą być zabawki i miniaturki prawdziwych urządzeń budowlanych.

W tym czasie tego typu gadżety będą równocześnie zabawkami, które można by podarować dzieciom swoich klientów. W tego typu sposób można w niezwykle miły, choć nietypowy sposób wpisać się w pamięć odbiorcy swojej oferty.