Czym jest Mystery Shopping? Prostujemy obiekcje o fachu „tajemniczego klienta”.

24 września 2018 Off By admin
Czym jest Mystery Shopping? Prostujemy obiekcje o fachu „tajemniczego klienta”.
Mystery Shopping to odmiana oceny poziomu obsługi klienta w sposób baczny i fachowy. Ilekroć dociera do interakcji między klientem i sprzedawcą, pojawia się okazja dla Tajemniczego Klienta. Podłożem nazwania takich działań terminem Mystery Shopping jest zjawisko, że Klienci Testowi mają obowiązek obiektywnego przeprowadzania badań bez przyciągania atencji lub wymuszania na obsłudze następnego lub specjalnego – w zestawieniu z innymi klientami – traktowania.

sklep

Autor: Jerry „Woody”
Źródło: http://www.flickr.com

Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest wysyłany do sklepu w celu kupna określonych wyrobów lub zbadania specyficznych aspektów na temat produktu lub proponowanych usług. Więcej na http://www.secretclient.com/mystery-shopping-shopper.html. Dla przykładu jednego dnia możesz wybrać się do bufetu szybkiej obsługi czy eleganckiej restauracji w sprawie zjedzenia posiłku, a następnego dnia w ramach następnego zlecenia ocenić poziom obsługi w kinie bądź banku. W czasie realizacji zlecenia Mystery Shopping masz na celu zapamiętać specyficzne elementy całego Twojego przeżycia dotyczącego wyrobów lub usług . Po dokonaniu zlecenia musisz wypełnić dogłębny formularz oraz udzielić odpowiedzi na pytania które dotyczą wszystkich spraw, które zwróciły Twoją adnotację podczas pełnienia zlecenia. Czy kelner obsłużył Cię w przeciągu 5 minut po przyjściu do lokalu? Czy sprzedawca poinformował Cię o ofercie wyjątkowej miesiąca? Za udzielenie kontrakcji na tego typu pytania i za ostrożną adaptację zlecenia zdobędziesz poszczególną ocenę i wynagrodzenie. Ma to obowiązek podwyższyć jakość obsługi klienta . Badania Mystery Shopping prowadzone są przez jednostki i usługodawców w celu obadania poziomu obsługi, jakości wytworów, motywacji i zachowania personelu oraz Twojej generalnej opinii. www.secretclient.com/jakosc-obslugi-klienta.html

Dzięki temu jednostki wiedzą, w jaki sposób poprawić swoje sprawiania, by spełnić oczekiwania klientów. Polegają na zdaniu dyskretnego klienta (Mystery Shopper) oraz na firmie, która go zatrudnia, dostarczającej profesjonalnych i dyskretnych protokołów z Mystery Shopping, które pomagają usprawnić jakość obsługi klienta i podnieść wydajność. Czytaj też http://www.secretclient.com/badania-satysfakcji-klientow.html.

Mystery Shopping to poważne zajęcie opierające się na wzajemnym zaufaniu. Od klientów oczekuje się , oprócz rozwiniętego zmysłu obserwacji i wrażliwości na elementy, także uczciwości i wierności w działaniu.