Czym jest Mystery Shopping? Prostujemy obiekcje o fachu „tajemniczego klienta”.
24 września 2018

Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest wysyłany do sklepu w celu kupna określonych wyrobów lub zbadania specyficznych aspektów na temat produktu lub proponowanych usług. Więcej na http://www.secretclient.com/mystery-shopping-shopper.html. Dla przykładu jednego dnia możesz wybrać się do bufetu szybkiej obsługi czy eleganckiej restauracji w sprawie zjedzenia posiłku, a następnego dnia w ramach następnego zlecenia ocenić poziom obsługi w kinie bądź banku. W czasie realizacji zlecenia Mystery Shopping masz na celu zapamiętać specyficzne elementy całego Twojego przeżycia dotyczącego wyrobów lub usług . Po dokonaniu zlecenia musisz wypełnić dogłębny formularz oraz udzielić odpowiedzi na pytania które dotyczą wszystkich spraw, które zwróciły Twoją adnotację podczas pełnienia zlecenia. Czy kelner obsłużył Cię w przeciągu 5 minut po przyjściu do lokalu? Czy sprzedawca poinformował Cię o ofercie wyjątkowej miesiąca? Za udzielenie kontrakcji na tego typu pytania i za ostrożną adaptację zlecenia zdobędziesz poszczególną ocenę i wynagrodzenie. Ma to obowiązek podwyższyć jakość obsługi klienta . Badania Mystery Shopping prowadzone są przez jednostki i usługodawców w celu obadania poziomu obsługi, jakości wytworów, motywacji i zachowania personelu oraz Twojej generalnej opinii. www.secretclient.com/jakosc-obslugi-klienta.html
Mystery Shopping to poważne zajęcie opierające się na wzajemnym zaufaniu. Od klientów oczekuje się , oprócz rozwiniętego zmysłu obserwacji i wrażliwości na elementy, także uczciwości i wierności w działaniu.