Czy ma sens otwarcie sklepu online

8 marca 2019 Off By admin
Czy ma sens otwarcie sklepu online
Przed podjęciem jakichkolwiek decyzji należy: mieć pojęcie, co będziemy sprzedawać, określić zakres proponowanych produktów, mieć pojęcie kto będzie nabywcą wybranego typu produktów, znać szczegółowe koszta przesyłek, zaznajomić się ile jak też jacy konkurenci występują na rynku.

Dokładnie poznać ich ceny oraz sprawdzić jakie ceny my możemy zaoferować. Nasz sklep musi mieć własny regulamin. Jeżeli nie wiemy jak go napisać wpiszmy w wyszukiwarkę: regulamin sklepu jak napisać (sprawdź przykłady na w Internecie znajdziemy całą masę gotowych projektów które starczy dostroić do naszych wymogów.

Przed rozważaniem czy ma sens otwarcie marketu internetowego muszę zaakcentować bardzo ważną informację. Wszelki nowy market zwraca się dopiero po okresie przynajmniej jednego roku, a niekiedy nawet 2 lat! Dla osób nie prowadzących biznesu otworzenie marketu to istotnie ogromne wyzwanie. Naturalnie mając należyty kapitał pieniężny jest to do przeprowadzenia. Są też odstępstwa w razie trafienia w tzw. rynkową niszę. Gros sklepów jednakże po paru miesiącach bankrutuje. Z jakiego powodu? Jest wiele przyczyn: kiepskie zaprojektowanie jak też zrealizowanie sklepu, brak jakiejkolwiek kampanii reklamowej, słaba pozycja w wyszukiwarkach, złe określenie grupy docelowych nabywców.

sklep online

Autor: William Warby
Źródło: http://www.flickr.com
Wszystko to przekłada się na liczbę klientów korzystających z naszych usług zaś ilość klientów przekłada się na profity. Jak w związku z tym nie dopuścić do realizacji tak ponurego scenariusza? Po pierwsze jeżeli pragniemy otworzyć sklep on-line trzeba wiedzieć co będziemy wyprzedawać. Warto byłoby sprzedawać cokolwiek, co nie było dotąd wyprzedawane w Sieci, bądź nie jest znane w takowej formie sprzedażowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu konkurencja w startowym okresie naszej działalności będzie malutka. Przebicie konkurencji nie jest łatwe a co się z tym wiąże nie będziemy zyskiwać (przynajmniej nie w trakcie pierwszego roku działalności). Selekcja towaru wiąże się ściśle z klientem, z osobami, dla których konkretny towar jest przeznaczony. Jeżeli produkt jaki zamyślamy sprzedawać określony jest dla osób starszych to posiadamy kiepskie szanse. Zadajmy sobie pytanie czy kupiłbym dla przykładu dzieło malarskie przez Net. Ja z pewnością bym nie nabył.