Najważniejsze nośniki reklamowe, minusy i plusy paneli LED oraz bilboardów.

Zewnętrzna reklama stosuje wiele nośników, będzie to uzależnione w dużej mierze od tego, co się reklamuje i do jakiej grupy docelowej. Jedną z najbardziej popularnych form reklamowych, do dnia dzisiejszego niezwykle chętnie używaną, są bilboardy.


Ustawia się je
billboard
Autor: Mike Linksvayer
Źródło: http://www.flickr.com
w bardziej ruchliwych miejscach, w których będzie przebywać dużo ludzi, bardzo często będą to pobocza ruchliwych dróg, rejony skrzyżowań czy też parkingi dużych marketów. Niekiedy na niedużym odcinku można ich spotkać nawet do kilkunastu, więc należałoby się zastanowić nad skutecznością takiego działania. Niemniej billboardy Chojnice są uważane za skuteczną formę docierania do klienta, i dlatego też cały czas są bardzo chętnie stosowane. Warto sprawdzić: billboardy w Chojnicach. Z reguły mają one formę ciekawej, przyciągającej wzrok grafiki albo rysunku, oraz niedługiego hasła reklamowego, czasami nawet bardzo krótkiego. Wszystko musi być do zarejestrowania jednym krótkim spojrzeniem, bo w końcu jadąc szybko samochodem nie ma czasu na to, żeby czytać długie teksty.
Lecz bilboardy mają jedną zasadniczą wadę, a mianowicie to, że ewentualna zmiana ekspozycji wymaga podjechania pracownika, który naklei nowy plakat. Wady tej nie będzie miała nowość (sprawdź naszą propozycję http://www.saf.com.pl - kliknij na to łącze) na reklamowym rynku, którą są ekrany LED. Dynamiczny rozwój techniki spowodował, że takie ekrany nie tylko świetnie świecą, ale też znacznie zwiększyły się możliwości ich sterowania.
billboard
Źródło: pixabay.com


Przeciętny ekran led Legnica Piłsudskiego posiada budowę modułową, składa się z określonej ilości samodzielnych paneli, podłączonych do wspólnego układu sterującego. Zobacz: MADAS. Bardzo dużą zaletą tego typu ekranów będzie to, że obraz który się wyświetla można bardzo łatwo zmienić, wystarczy jedynie ustawić odpowiednią sekwencję emisji i w odpowiedniej chwili wszystko się zmieni. Dodatkową zaletą ekranów ledowych jest doskonała widoczność we wszystkich warunkach oświetleniowych. Tradycyjne bilboardy przy gorszej pogodzie nie są za bardzo widoczne, natomiast ekranom LED nie są straszne śniegi, deszcze czy mgła. Z tego też powodu ich popularność na rynku reklamowym systematycznie rośnie i nic nie wskazuje na to, żeby miało to ulec zmianie.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer